RSS
A A A K
SmodBIP
To jest wersja archiwalna, wiadomość została skasowana: 22.07.2011 z powodu:
zamieszczenie w innym miejscu

Ogłoszenie o naborze na stanowisko inspektora ds. bhp

22.07.2011

Dom Pomocy SpoÅ‚ecznej „Senior”
w Rudzie ÅšlÄ…skiej 

ogłasza nabór na stanowisko

inspektora ds. bhp
(wymiar czasu pracy – ¼ etatu)


Wymagania niezbędne:
 kwalifikacje okreÅ›lone w RozporzÄ…dzeniu Rady Ministrów z dnia 2 wrzeÅ›nia 1997 r. w sprawie sÅ‚użby bezpieczeÅ„stwa i higieny pracy (Dz.U. nr 109 z 1997 r. poz. 704 z późniejszymi zmianami),
 uprawnienia do przeprowadzania szkoleÅ„ bhp – wstÄ™pnych i okresowych,
 bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu bhp i umiejÄ™tność stosowania ich w praktyce.

Wymagania dodatkowe:
 sumienność i dokÅ‚adność,
 poczucie odpowiedzialnoÅ›ci za realizacjÄ™ powierzonych zadaÅ„,
 umiejÄ™tność pracy w zespole,
 komunikatywność.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
Wykonywanie zadań służby bhp określonych w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz.U. nr 109 z 1997 r. poz. 704 z późniejszymi zmianami), w tym:

 przeprowadzanie szkoleÅ„ bhp – wstÄ™pnych oraz okresowych dla pracowników Domu,
 współpraca z lekarzem sprawujÄ…cym profilaktycznÄ… opiekÄ™ zdrowotnÄ… nad pracownikami, organizowanie badaÅ„ okresowych dla pracowników,
 udziaÅ‚ w ustalaniu okolicznoÅ›ci i przyczyn wypadków przy pracy, kompletowanie dokumentacji z tego zakresu,
 doradztwo w zakresie przepisów oraz zasad bezpieczeÅ„stwa i higieny pracy,
 bieżąca aktualizacja oceny ryzyka zawodowego, które wiąże siÄ™ z wykonywanÄ… pracÄ…,
 kontrola warunków bezpieczeÅ„stwa mieszkaÅ„ców oraz dbaÅ‚ość o przestrzeganie zasad bhp w pokojach mieszkalnych i na poszczególnych spoÅ‚ecznoÅ›ciach.

Wymagane dokumenty:
 c.v.
 list motywacyjny,
 kserokopie dokumentów potwierdzajÄ…cych posiadane kwalifikacje i ewentualny przebieg zatrudnienia,
 oÅ›wiadczenie o niekaralnoÅ›ci i o korzystaniu z peÅ‚ni praw publicznych .

Dokumenty powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodÄ™ na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbÄ™dnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z UstawÄ… z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz.U. z 2002r. nr 101, poz. 926 z późn. zmianami).”

Wymagane dokumenty należy skÅ‚adać w zamkniÄ™tych kopertach z dopiskiem „Inspektor ds. bhp” bezpoÅ›rednio w sekretariacie Domu Pomocy SpoÅ‚ecznej „Senior” w Rudzie ÅšlÄ…skiej, 41-704 Ruda ÅšlÄ…ska, ul. Puszkina 7, w nieprzekraczalnym terminie do 5 sierpnia 2011 r.

Ruda ÅšlÄ…ska, 22 lipca 2011 r.

Opublikował: Seweryna Stryj
Publikacja dnia: 22.07.2011

Dokument oglÄ…dany razy: 606
« inne aktualnoÅ›ci