RSS
A A A K
SmodBIP
To jest wersja archiwalna, wiadomość została skasowana: 18.05.2012 z powodu:
pomyłkowe określenie terminu otwarcia ofert-brak możliwości edycji strony

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na dost. art. żywnościowych

18.05.2012

Ruda Śląska, dnia 18 maja 2012r.


OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
NA ZAMÓWIENIE PUBLICZNE O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ
PONIŻEJ KWOTY OKREŚLONEJ W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART.11 UST. 8 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

Dom Pomocy Społecznej „SENIOR” w Rudzie Śląskiej
41-704 Ruda Śląska, ul. Puszkina 7
tel. (032) 248 17 74 w.29
tel. (032) 248 13 55 w.29

ogłasza przetarg nieograniczony na :
Dostawę artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej „Senior” w Rudzie Śląskiej.

Zakres zamówienia zgodnie z załączonym wykazem artykułów.
Termin realizacji  zamówienia: 01.07.2012r – 31.12.2012r.

W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 oraz Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r. (tekst jednolity Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późn. zmian.) i do oferty dołączą:

- oświadczenia w trybie w/w artykułów ustawy,
- oświadczenie dotyczące środków transportu,
- aktualny odpis z rejestru działalności gospodarczej lub KRS,
- pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie(jeżeli dotyczy)

Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert wariantowych.

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego: DPS „Senior” w Rudzie Śląskiej, przy ul. Puszkina 7, w Dz. Techniczno-Zaopatrzeniowym, pokój nr 4 lub za zaliczeniem pocztowym.

Adres strony internetowej, na której zamieszczony będzie SIWZ: http://bip.dps-senior.pl/

Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego:
Dom Pomocy Społecznej „Senior” w Rudzie Śląskiej, przy ul. Puszkina 7, pokój nr 1 do dnia 28.05.2012r. godz. 1130

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Domu Pomocy Społecznej „Senior” w Rudzie Śląskiej, pok. nr 1
w dniu 25.05.2012r. o godz. 1200

Wybór oferty najkorzystniejszej nastąpi w oparciu o kryterium cenowe dla poszczególnych Pakietów:
Cena ofertowa – 100 pkt

Okres związania ofertą: 30 dni.

Pracownikiem upoważnionym do kontaktów z oferentami jest p. Jolanta Kaczmarczyk.

W załączeniu SIWZ w formacie PDF do pobrania

userfiles/SIWZII2012.pdf

Opublikował: Jolanta Kaczmarczyk
Publikacja dnia: 18.05.2012

Dokument oglądany razy: 629
« inne aktualności