RSS
A A A K
SmodBIP
To jest wersja archiwalna z dnia 22.07.2011, zobacz aktualną wersję tej strony.
Zmiany wprowadzono z powodu: aktualizacja danych

Nabór publiczny

ZARZĄDZENIE NR 12/2011
DYREKTORA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ „SENIOR” W RUDZIE ŚLĄSKIEJ
z dnia 21 lipca 2011 r.

w sprawie wprowadzenia Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Domu Pomocy Społecznej „Senior” w Rudzie Śląskiej

Zgodnie z § 5 ust. 6 Statutu Domu Pomocy Społecznej „Senior” w Rudzie Śląskiej nadanego Uchwałą 902/XLVIII/2005 Rady Miasta Ruda Śląska z dnia 27.10.2005 r. z późniejszymi zmianami oraz podstawie Ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2008r., nr 223, poz. 1458 z późn. zmianami),


zarządza się, co następuje:

§1
Wprowadzić Regulamin naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Domu Pomocy Społecznej „Senior” w Rudzie Śląskiej, w treści stanowiącej załącznik do niniejszego Zarządzenia.

§ 2
Traci moc „Regulamin naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Domu Pomocy Społecznej „Senior” w Rudzie Śląskiej” wprowadzony Zarządzeniem nr 23/2005 Dyrektora Domu Pomocy Społecznej „Senior” w Rudzie Śląskiej z dnia 21 listopada 2005r.

§ 3
Nadzór nad wykonaniem zarządzenia powierzyć kierownikowi Działu Organizacji i Spraw Pracowniczych.

§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Załącznik
do Zarządzenia Nr 12 /2011
Dyrektora Domu Pomocy Społecznej „Senior” w Rudzie Śląskiej
z dnia 21 lipca 2011


REGULAMIN NABORU
NA WOLNE STANOWISKA URZĘDNICZE
w Domu Pomocy Społecznej „Senior” w Rudzie Śląskiej

§ 1
1. Nabór na wolne stanowiska urzędnicze kierownicze i niekierowicze w Domu Pomocy Społecznej „Senior” w Rudzie Śląskiej, zwanym dalej Domem, jest otwarty i konkurencyjny. Odbywa się drogą konkursu, którego warunki określa niniejszy dokument.
2. Wolnym stanowiskiem urzędniczym, w tym wolnym kierowniczym stanowiskiem urzędniczym, jest stanowisko, na które, zgodnie z przepisami albo w drodze porozumienia nie został przeniesiony pracownik samorządowy danej jednostki lub na które nie został przeniesiony inny pracownik samorządowy zatrudniony na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, posiadający kwalifikacje wymagane na danym stanowisku.
3. Nie wymaga przeprowadzenia naboru zatrudnienie osoby na zastępstwo w związku z usprawiedliwioną nieobecnością pracownika samorządowego.
4. Nabór na stanowiska nieurzędnicze (w tym: pielęgniarki, opiekunki, pokojowe, kierowcy, stanowiska robotnicze) odbywa się w trybie analizy złożonych ofert pracy.

§ 2
1. Decyzję o otwarciu konkursu podejmuje Dyrektor Domu.
2. Postępowanie konkursowe obejmuje:
1) ogłoszenie o konkursie,
2) przyjęcie ofert i sporządzenie listy kandydatów,
3) przeprowadzenie analizy złożonych dokumentów pod względem zgodności z wymaganiami podanymi w ogłoszeniu i wyłonienie kandydatów, których kwalifikacje najbardziej odpowiadają wymaganiom określonym dla danego stanowiska,
4) przeprowadzenie rozmów kwalifikacyjnych z wybranymi kandydatami,
5) wyłonienie najodpowiedniejszego kandydata,
6) ogłoszenie wyniku postępowania konkursowego.
3. Powołuje się Komisję Konkursową, zwaną dalej Komisją, której zadaniem jest prawidłowe przeprowadzenie postępowania konkursowego.
4. W skład Komisji wchodzą:
1) Dyrektor Domu,
2) Kierownik działu, właściwy merytorycznie ze względu na stanowisko, którego dotyczy konkurs,
3) Kierownik Działu Organizacji i Spraw Pracowniczych.
5. Dyrektor może powołać w skład komisji dodatkowo inne osoby posiadające przygotowanie merytoryczne istotne dla właściwej oceny kandydatów.

§ 3
1. Kierownik Działu Organizacji i Spraw Pracowniczych sporządza ogłoszenie o konkursie. Ogłoszenie o konkursie powinno zawierać w szczególności:
1) nazwę i adres jednostki ogłaszającej konkurs,
2) określenie stanowiska, na które ogłoszono konkurs,
3) określenie wymagań związanych ze stanowiskiem, zgodnie z opisem stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które dodatkowe,
4) wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku,
5) wskazanie wymaganych dokumentów,
6) określenie miejsca i terminu złożenia wymaganych dokumentów.
2. Ogłoszenie o wolnym stanowisku urzędniczym w Domu podlega publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej, o którym mowa w ustawie z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. Nr 112, poz. 1198, z późn. zm) zwanym dalej „Biuletynem” oraz na tablicy ogłoszeń w Domu, a w uzasadnionych przypadkach w prasie lokalnej lub w Internecie.
3. Termin składania dokumentów podany w ogłoszeniu o naborze nie może być krótszy niż 10 dni od dnia opublikowania ogłoszenia w Biuletynie.
4. Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu o naborze.

§ 4
1. Postępowanie konkursowe przeprowadza się w dwóch etapach, które pozwalają ustalić kwalifikacje, predyspozycje i umiejętności kandydata gwarantujące prawidłowe wykonywanie zadań i obowiązków.
2. W pierwszym etapie komisja zapoznaje się z dokumentami złożonymi przez kandydatów i wyklucza te, które nie spełniają kryteriów formalnych określonych w ogłoszeniu o konkursie, a tym samym ustala się listę kandydatów dopuszczonych do dalszego etapu prowadzonej selekcji.
3. W drugim etapie konkursu komisja przeprowadza rozmowy kwalifikacyjne z wybranymi kandydatami.
4. O terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej zawiadamia się kandydatów nie później niż dwa dni przed jej terminem.
5. Rozmowa kwalifikacyjna dotyczy informacji podanych w CV i podaniu oraz dotychczasowych osiągnięć kandydatów. Rozmowa ma także sprawdzić predyspozycje, umiejętności i wiedzę merytoryczną kandydatów oraz koncepcję pracy na oferowanym stanowisku.

§ 5
1. Na wyniki konkursu składają się oceny punktowe z analizy aplikacji złożonych przez kandydatów (zgodność z wymaganiami stawianymi kandydatom) oraz z przeprowadzonych rozmów.
2. Ze swoich czynności komisja konkursowa sporządza protokół postępowania konkursowego, który podpisują wszyscy członkowie komisji.
3. Protokół zawiera w szczególności:
1) określenie stanowiska, na które prowadzone było postępowanie konkursowe,
2) liczbę kandydatów oraz imiona, nazwiska i miejsca zamieszkania nie więcej niż 5 najlepszych kandydatów uszeregowanych według poziomu spełniania przez nich wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze;
3) liczbę nadesłanych ofert na stanowisko, w tym liczbę ofert spełniających wymagania formalne;
4) informację o zastosowanych metodach i technikach naboru;,
5) uzasadnienie dokonanego wyboru;
6) skład komisji przeprowadzającej nabór.

§ 6
1. Ostateczną decyzję o zatrudnieniu danego kandydata podejmuje Dyrektor Domu.
2. Jeżeli żaden z kandydatów nie spełnił warunków zawartych w ogłoszeniu, procedura naboru zostaje zakończona. Dyrektor Domu podejmuje decyzję o ogłoszeniu nowego konkursu na wolne urzędnicze stanowisko pracy.
3. Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru jest upowszechniana na tablicy informacyjnej w Domu Pomocy Społecznej „Senior” w Rudzie Śląskiej oraz w Biuletynie przez okres co najmniej 3 miesięcy.
4. Informację o wyniku naboru powinna zawierać:
1) nazwę i adres jednostki,
2) określenie stanowiska,
3) imię i nazwisko wybranego kandydata, miejsce zamieszkania,
4) uzasadnienie dokonanego wyboru kandydata, lub uzasadnienie nie zatrudnienia żadnego kandydata.

§ 7
Jeżeli stosunek pracy osoby wyłonionej w drodze postępowania konkursowego ustał w ciągu trzech miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy, możliwe jest zatrudnienie na tym stanowisku kolejnej osoby spośród najlepszych kandydatów wymienionych w protokole naboru.




Opublikował: Seweryna Stryj
Publikacja dnia: 22.07.2011
Podpisał: Seweryna Stryj
Dokument z dnia: 03.08.2010
Dokument oglądany razy: 3 161