RSS
A A A K
SmodBIP
To jest wersja archiwalna, strona została skasowana: 24.07.2012 z powodu:
przetarg zrealizowany

Przetarg na dostawę artykułów żywnościowych

Ruda Śląska, dnia 17 maja 2011r.


OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
NA ZAMÓWIENIE PUBLICZNE O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ
POWYŻEJ 14 000 EURO (ale poniżej progów unijnych)

Dom Pomocy Społecznej „SENIOR” w Rudzie Śląskiej
41-704 Ruda Śląska, ul. Puszkina 7
tel. (032) 248 17 74 w.36
tel. (032) 248 13 55 w.36

ogłasza przetarg nieograniczony na :
Dostawę artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej „Senior” w Rudzie Śląskiej.

Zakres zamówienia zgodnie z załączonym wykazem artykułów.
Termin realizacji zamówienia: 01.07.2011r – 31.12.2011r.

W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust. 1 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r. (tekst jednolity Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz. 759z późniejszymi zmianami) i do oferty dołączą:
- oświadczenie w trybie w/w artykułów ustawy,
- aktualny odpis z rejestru działalności gospodarczej lub KRS,
- oświadczenie o niezaleganiu w opłacaniu składek w ZUS na dzień składania ofert,
- oświadczenie o niezaleganiu w podatkach w US na dzień składania ofert,
- wykaz wykonanych dostaw o podobnym charakterze,
- dokumenty (referencje) potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie,
- oświadczenie dotyczące środków transportu,
- wymagane próbki artykułów spożywczych (dotyczy Pakietów 4,5,12).

Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert wariantowych.

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego: DPS „Senior” w Rudzie Śląskiej, przy ul. Puszkina 7 pokój nr 1 lub za zaliczeniem pocztowym.

Adres strony internetowej, na której zamieszczony będzie SIWZ: http://bip.dps-senior.pl/

Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego:
Dom Pomocy Społecznej „Senior” w Rudzie Śląskiej, przy ul. Puszkina 7, pokój nr 1 do dnia 25.05.2011r. godz. 1130

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Domu Pomocy Społecznej „Senior” w Rudzie Śląskiej, pok. nr 1
w dniu 25.05.2011r. o godz. 1200

Wybór oferty najkorzystniejszej nastąpi w oparciu o kryterium cenowe dla:
Pakietów nr: 1,2,3,6,7,8,9,10,11,13,14,15.

• Cena - 100%

Pakietów nr: 4,5,12

• Cena – 80%
• Jakość 20%

Okres związania ofertą: 30 dni.

Pracownikiem upoważnionym do kontaktów z oferentami jest p. Jolanta Kaczmarczyk.

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA do pobrania

siws3.pdf




Opublikował: Seweryna Stryj
Publikacja dnia: 20.05.2011
Podpisał: Seweryna Stryj
Dokument z dnia: 17.05.2011
Dokument oglądany razy: 1 863
Wersja do druku